MARINEBLAUW ?️

Pasgeleden heb ik een Slim fit blazer gekocht in de kleur Marine blauw Jaja Matroos A. Prins (dat staat stiekem aan de binnenkant van de blazer)
Nu is het zo dat er bij deze blazer ook een mooie pantalon past. Via internet gezocht naar de pantalon maar ja zoals iemand vaak in mijn omgeving zegt “Ik zou nog even wachten als ik jou was..” en zou kreeg ik de melding “Geef een seintje” oftewel Wij sturen je een bericht als je juiste maat er is…

Herken je dat? zo BAAL moment, had ik maar eerder de aankoop gedaan.. Nu was er iemand van de thuisfrontcommissie die dit nieuws te horen had gekregen en vervolgens mijn gedachte van (ok, jammer volgende keer beter) OMZETTEN in de gedachte DIE PANTALON MOET ERGENS ZIJN) en ja hoor, wat denk je wat er gebeurd? 
Dinsdag 15:42 krijg ik een bericht “Er is bij de WE een broek voor je in Leiden, heb hem 2 dagen weg laten hangen”

In het logboek van uitgaande gesprekken zie ik tot mijn verbazing ongeveer alle filialen van de WE Fashion in NL (dat zijn er ongeveer 120) en later hoor je dan van “Ik ben bijna 1 uur bezig geweest” Tja daar wordt je stil van hé! 

Donderdag 19/12 Wij naar Leiden hoor, op zoek naar de juiste pantalon. Google Maps aan en navigeren maar… Eenmaal in Leiden aangekomen kom ik erachter dat mevrouw de hoofdstraat hebt ingevuld en geen nummer (oftewel ik moet naar de A16 maar die is niet zo lang hoor..) Nu ben ik pasgeleden met senior Prins naar een concert geweest dus ik wist precies een mooie parkeergarage.. Maar nee hoor daar dacht ze anders over “Prima, ik luister vandaag naar u” (ik heb ongeveer 3 keer dezelfde winkels gezien voordat we bij de juiste parkeergarage waren, verder zeg ik er niks over haha) 

“Als het goed is ligt hier een broek klaar voor ons” Ja, ik ga even achter kijken. Komt ze terug zegt moeders “Oh nee.. dat is de verkeerde”  zucht denk ik, dat ga je niet menen; Gelukkig zat de goede broek verstopt achter de andere broek. Een andere collega komt om de hoek kijken, Ha goedemiddag welkom, u bent die mevrouw die van de week gebeld hebt hé, en inderdaad die hadden elkaar aan de telefoon gehad. Nou petje af als het gaat over klantvriendelijkheid.  “Ja dat is de goede hoor” hup passen die handel en even met zo’n naald aan laten geven hoeveel korter die gemaakt moet worden want ja dat heb je hé als je klein maar fijn bent 🙂 

“Hé meneer, wilt u kerstkaarten kopen? met dat geld kan ik vannacht in de nachtopvang slapen…” in 1 adem staat die voor mijn neus een man.. Uh, Goedemiddag meneer, nee ik wil geen kerstkaarten kopen.. “Heb je 2 euro zodat ik kan slapen vannacht in de opvang” Daar sta je dan, wat doe je dan op zo’n moment? Nou weet je, loop even met mij mee dan geef ik je een hapje en een drankje.. Samen lopen we de broodjes binnen, ik krijg spontaan trek… Uh wat wil je? “Doe maar een cola..” Wil je nog wat eten vraag ik, zijn ogen staren door de vitrines, hij schuifelt naar de afdeling DONUTS  “Doe maar een normal donut” HOPPA doen we dat! 

Bij de kassa aangekomen vraagt hij opnieuw op een zachte toon “Heb je 2 euro zodat ik kan slapen vannacht” ik antwoordt nee.. (terwijl ik dit bericht schrijf bedenk ik me dat het een moeilijk punt is en blijft als het gaat over geld geven aan mensen op straat) 

Geniet ervan hé, fijne kerstdagen, zo nemen we afscheid van elkaar en vervolgen we de route door de stad Leiden. Zo zie je maar je gaat voor een pantalon oftewel BAM gewoon een broek en je eindigt in een broodjeszaak op de afdeling DONUTS!

Oh wacht ik vergeet er nog bij te vertellen dat de pantalon whaha nog bij het juiste adres is gebracht om het te vermaken want ja een Matroos ?️moet wel in stijl in de strijd gekleed gaan! 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *